دپارتمان مشاوره

photo_2016-04-26_16-34-26

مؤسسه آوان، یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت خود را ارائه‌ی مشاوره‌­ی تخصصی به مدیران و صاحبان کسب­وکارها و فعالان بازار مالی و سرمایه‌گذاری قرار داده است.

این مؤسسه سعی دارد با گردآوری مجموعه­ای از متخصصان و کارشناسان حوزه مدیریت مالی، سرمایه‌گذاری و مدیریت کسب­وکار، با ارائه نقشی اساسی در ارائه مشاوره‌های تخصصی به صاحبان کسب و کار، سرمایه­گذاران، تولید کنندگان، فعالان اقتصادی و ….  و به بهترین وجه ممکن به نیازهای آن­ها پاسخ دهد و در راستای رفع مشکلات احتمالی آن­ها تلاش کند.

هدف دپارتمان مشاوره آوان توسعه دانش، کمک به حفظ و پایداری فعالیت بنگاه­های اقتصادی در صحنه رقابت و توسعه فعالیت‌های دانش مدار در واحدهای صنعتی و خدماتی می­باشد.

مؤسسه آوان برای اولین بار در استان قم، موفق به اخذ مجوز مرکز خدمات اطلاع رسانی و مشاوره کارآفرینی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده است.

  • رويکرد علمی و عملياتي در ارايه خدمات مشاوره
  • بهره­ گیری از حضور کارشناسان حرفه­ای و با تجربه در تیم ­های مشاوره مؤسسه
  • بهره­مندی از روش­ها و الگوهای به روز و کارآمد برای ارائه خدمات مشاوره­
  • نوآوري و تنوع در ارايه خدمات
  • امکان انجام تحقیقات میدانی

این مؤسسه با توجه به شناسایی نیازهای اساسی فعالان اقتصادی و بازار کسب و کار در ایران، فعالیت خود را در ۶ حوزه متمرکز کرده است که عناوین اصلی آن به شرح زیر می­باشد:

  • طراحی نظام جامع مدیریت منابع انسانی؛
  • بررسی ساختار منابع انسانی مورد نیاز و طراحی نمودار سازمانی؛
  • سازماندهي نيروي انساني و تعيين شرح شغل و شرح وظايف آن­ها و تعیین مهارت‌هاي لازم براي هر پست؛
  • تدوین ضوابط داخلی اجرای آئین­نامه حقوق و دستمزد و طراحی نظام پرداخت کارانه؛
  • طراحی نظام انگیزشی و رفاهی کارکنان؛
  • طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان؛
  • طراحی نظام پیشنهادات؛
  • استقرار نظام مدیریت استراتژیک در سازمان­های خصوصی، دولتی و خدمات عمومی؛
  • تدوین مأموریت، چشم­انداز و ارزش­های سازمانی؛
  • تدوین اهداف، استراتژی­ها و برنامه­های استراتژیک؛
  • تجزیه و تحلیل استراتژیک و شناسایی نقاط ضعف و قوت و فرصت­ها و تهدیدهای کسب­وکارها؛
  • ترسیم نقشه استراتژی شرکت­ها و بنگاه­های اقتصادی؛
  • استقرار نظام کارت امتیازی متوازن(BSC) برای استقرار استراتژی­ها و ارزیابی آن­ها.
  • عارضه­یابی و شناخت مشکلات بنگاه­های اقتصادی؛
  • ارزیابی عملکرد سازمانی؛
  • اجرای پروژه­های عارضه­یابی بر اساس مدل EFQM و کارت ارزیابی متوازن BSC
  • اصلاح و بهبود فرایندها (گردش کارها) و مهندسی مجدد (BPR)
  • پیاده­ سازی نظام آراستگی سازمانی (S5)
  • مشاوره ایجاد و راه­اندازی کسب­وکار جدید؛
  • ارزیابی ایده و تحلیل کسب­وکار؛
  • طراحی مدل­ کسب­و­کار (Business Model)
  • انجام مطالعات امکان­سنجی و تهیه طرح­ توجیه فنی و اقتصادی(Business Plan)
  • تدوین استراتژي­هاي تبليغاتی؛
  • شناسایی راهکارها و ابزارها و رسانه­های تبلیغاتی جهت معرفی محصولات و جذب مشتریان؛
  • طراحی و اجرای کمپین­های تبلیغاتی؛
  • مشاوره طراحی اقلام تبلیغاتی متناسب با برنامه­های بازاریابی و برندینگ؛
  • مشاوره­ی برنامه ­ریزی و اجرای تبلیغات محیطی.
  • تدوین برنامه جامع بازاریابی و فروش؛
  • تدوین استراتژي­های بازاريابي؛
  • طراحی و اجرای برنامه­های روابط عمومی؛
  • مشاوره برگزاری همایش­ها و شرکت در نمایشگاه­ها؛
  • پیاده­سازی دیجیتال مارکتینگ و طراحی استراتژی­های تجارت الکترونیک؛
  • مشاوره پیاده­سازی روش­های بازاریابی نوین(بازاریابی عصبی، چریکی و مشتری مدار)؛
  • طراحی سازمان مناسب بازاریابی و فروش و فرایندهای مربوطه؛
  • تهیه برنامه جذب، آموزش و فعالیت نیروهای بازاریابی و فروش و کمک در اجرای آن؛
  • بررسی سیاست­ های قیمت­ گذاری محصولات.
  • مطالعات تعیین بازار هدف؛
  • بررسی شیوه­های بازاریابی و فروش محصولات و راه­های جذب مشتریان؛
  • شناسایی بازارهای جدید و مطالعات روش‌های توسعه بازار؛
  • مخاطب شناسی و بررسی رفتار، تمايلات و حساسيت‌هاي مشتريان؛
  • آنالیز و بررسی رقبا؛
  • شناسایی و تعیین مزیت­های رقابتی؛
  • مشاوره راه­اندازی باشگاه مشتریان و راه­اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)؛
  • طراحی سیستم مدیریت رضایت مشتری(CSM).
  • طراحی برند بوک جامع؛
  • تعریف شخصیت برند؛
  • طراحی استراتژی­های برند؛
  • نام­گذاری شرکت و محصولات؛
  • طراحی شعار سازمانی؛
  • مشاوره طراحی لوگو و ست­های اداری؛
  • تعیین استانداردهای دیجیتال، رسانه، چاپ، رنگ و فونت برند؛
  • نظارت بر اجرای الزامات و قوانین برند و ارزیابی عملکرد برند.
  • مشاوره­ی اجرای جشنواره­های فروش؛
  • طراحی مسابقه­های مختلف و قرعه­کشی­؛
  • مشاوره تهیه هدایای تبلیغاتی؛
  • کارت­های تخفیف؛
  • و …
  • مشاوره عمومی اقتصادی – مالی؛
  • تهيه مدل­ها و الگوهای تأمين مالي؛
  • مشاوره در زمینه مدیریت ریسک­های مالی بنگاه­ها؛
  • مشاوره در زمینه تغییر و تجدید ساختار مالی شرکت‌ها؛
  • بررسی و آسیب شناسی نظام مالی و تأمین مالی شرکت­ها؛
  • طراحی و راه­اندازی واحد سرمایه­گذاری در بنگاه­های اقتصادی؛
  • شناسایی اولویت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی طرح­های سرمایه­گذاری و توجیه­پذیری اقتصادی – مالی طرح­ها؛

طراحی سایت و بهینه سازی توسط dobal Logo
avanco.ir © 2016
})