خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

۶ ترفند کمیاب برای تاثیرگذاری

نوشته شده توسط :hamidreza

مقدمه: در شماره­های قبل و در سلسله مقالاتی درباره نورومارکتینگ یا بازاریابی­عصبی با هم صحبت کردیم و دیدیم نورومارکتینگ؛ بازاریابی مبتنی بر شناخت ذهن مشتری به کمک علوم اعصاب است و تلاش داریم تا با شناخت تکنیک­ها و روش­های اقناع و تاثیرگذاری، پیام مطلوب خود را به صورت مؤثر و ماندگار به مخاطب برسانیم و…

ادامه مطلب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

گزینه­های بیشتر و انتخاب­های سخت­تر

نوشته شده توسط :hamidreza

    مقدمه: در مقالات گذشته درباره نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی صحبت کردیم و گفتیم نورومارکتینگ؛ بازاریابی مبتنی بر شناخت ذهن مشتری به کمک علوم اعصاب است و تلاش داریم تا با شناخت تکنیک­ها و روش­های تاثیرگذاری، پیام مطلوب خود را به­درستی به مخاطب برسانیم. در مقاله قبل به صورت اختصاصی درباره “جبران لطف” یا…

ادامه مطلب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

از محبت لطف­ها جبران شوند!

نوشته شده توسط :hamidreza

  در مقالات گذشته درباره نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی صحبت کردیم و گفتیم نورومارکتینگ؛ بازاریابی مبتنی بر شناخت ذهن مشتری به کمک علوم اعصاب است و تلاش داریم تا با شناخت تکنیک­ها و روش­های تاثیرگذاری، پیام مطلوب خود را به­درستی به مخاطب برسانیم. در مقاله قبل به صورت اختصاصی درباره اثر ناظر یا تایید اجتماعی…

ادامه مطلب
استراتژی برند و ارزش آن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

مشاوره استراتژی برند

نوشته شده توسط :admin

استراتژی برند یعنی تعیین اینکه چه چیز را، چگونه، در کجا، و به چه کسانی ارائه می‌کنید؛ به عبارت دیگر یعنی برنامه‌ی شما برای انتقال پیام برند‌تان. جایی که تبلیغات خود را ارائه می‌کنید، کانال‌های توزیع، آنچه در قالب کلمات و تصاویر منتشر می‌کنید، همگی بخشی از استراتژی برند هستند. برند سازی استراتژیک به شکلی…

ادامه مطلب
سرمایه گذاری در بورس
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

مشاوره سرمایه گذاری در بورس

نوشته شده توسط :admin

با توجه به اینکه همه اشخاص فرصت کافی جهت مطالعه و شناخت سهام خوب و سود ده را ندارد بدیهی است که می بایست اینگونه افراد به مشاور  قابل اطمینانی مراجعه نمایند در همین راستا شرکت‌هایی از سمت سازمان بورس مجوز فعالیت گرفته اند که صلاحیت مشاوره دادن به افرادی که زمان کافی برای فعالیت…

ادامه مطلب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

خرید اینترنتی حرفه ای؛ مزایا و معایب خرید اینترنتی و راهکارهای خرید امن

نوشته شده توسط :hamidreza

امروزه در ایران بیش از ۳۰۰۰ هزار فروشگاه اینترنتی معتبر درحال­فعالیت هستند و طبق آمار تقریباً ۵۰ هزار میلیارد تومان خريد اينترنتي در سال گذشته انجام‌شده است که هرسال رشدی ۶۰ درصدی را شاهد هستیم. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به بررسی مزایا و معایب خریدی اینترنتی و راهکارهای خریدی امن در…

ادامه مطلب
نورو مارکتینگ
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!

نوشته شده توسط :admin

در مقالات گذشته درباره نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی صحبت کردیم و گفتیم نورومارکتینگ؛ بازاریابی مبتنی بر شناخت ذهن مشتری به کمک علوم اعصاب است و تلاش داریم تا با شناخت تکنیک­ها و روش­های تاثیرگذاری، پیام مطلوب خود را به­درستی به مخاطب برسانیم. در مقاله قبل به صورت تخصصی به بررسی مغزهای سه­گانه (مغز قدیم، مغز…

ادامه مطلب
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

تاثیر مغزهای سه گانه بر تصمیم گیری

نوشته شده توسط :hamidreza

  در مقاله قبلی درباره نورومارکتینگ یا بازاریابی­عصبی صحبت کردیم. در­واقع نورومارکتینگ بازاریابی مبتنی بر شناخت ذهن مشتری به کمک علوم اعصاب است. در مقاله امروز به صورت تخصصی با مغز و نحوه ارتباط با قسمت­های مختلف آن صحبت خواهیم کرد. همان­گونه که گفته شد علاوه­بر تقسیم­بندی رایج که مغز را به دو نیمکره راست…

ادامه مطلب
فروردین ۱۴, ۱۳۹۶ اتمام نظردهی

سال نو برتمامی مردم عزیز ایران مبارک باد

نوشته شده توسط :hamidreza

شروعی دوباره جهشی رو به بالا عاشقانه ایی از نو امیدی تازه و لحظه ایی برای شاد بودن راهیست برای خشبختی و موفقیت موسسه آوان سالی سرشار از امید را برای شما آرزو میکند. خوشبخت پیروز و پاینده باشید. چاپ

ادامه مطلب
اسفند ۱۶, ۱۳۹۵ اتمام نظردهی

۷ تکنیک بازاریابی ­عصبی برای نفوذ به قلب مشتری

نوشته شده توسط :hamidreza

  “چگونه می­توانم فروش بیشتری داشته باشم؟” این سوال برای هرکسی که با فروش محصولات یا خدمات سر و کار داشته باشد ایجاد شده و تلاش زیادی برای رسیدن به پاسخ آن داشته است. تجربه­های جدید، کتاب­های ­آموزشی، کلاس­های متعدد، تبلیغات زیاد و هر کاری که شما را به فروش بیشتر برساند انجام داده­اید ولی…

ادامه مطلب
طراحی سایت و بهینه سازی توسط dobal Logo
avanco.ir © 2016